Arkadaşlar “Windows Live Favorites” ile tanıştırayım…

Windows Live Favorites Beta. (Msn Spaces New Modules)

Windows Live Favorites Beta. (Msn Spaces New Modules)

Arkadaşlar sizi "Windows Live Favorites" ile tanıştırayım…

favorites.live.com adresine gidip pasaport hesabınızla oturum açıyorsunuz giriş yapıyorsunuz ve favori yer imlerinizi (sık kullanılanlar) düzenliyorsunuz ve Msn Spaces inize gelip Customize sonra Modules den modül ekle diyorsunuz oradan "Windows live favorites" kutucuğunu işaretliyorsunuz ve aşağıdaki resimdeki gibi bir modül çıkıyor karşınıza bu modülde istediğiniz linki ekleme hakkına sahipsiniz e tabi farklı amaçlar için kullanılabilir güzel bir uygulama msn spaces takımını tebrik ediyorum Windows live uygulamalarını güzel adapte ediyorlar msn spaces lere iyi günlerde kullanmanızı dilerim.

exe_genesis demiş ki: tam anlamadım ne işe yarıyor
Farklı amaçlar için kullanılabilir senin hayal gücüne kalmış ama çıkarılma amacı şudur ki İngilizce olarak zaten açıklama yapmış Windows dayı
favorites.live.com  da bana düşmez ama tabi Türkçe desteği vermiyor maalesef bende tercümanlık yapacağım sevgili exe olay şu Windows kullanıcının internette sık kullandığı web sayfalarını internet ortamında depolamalısını sağlıyor bunu msn search (msn arama) ile süsleyip google amcamızın bir adım önüne geçmeye çalışıyor tabi her zamanki gibi farklı amaçlar için kullanılabilirden kastımda şudur yani mesela kendi spaces inden linkler verirsin bu olayı bir menü gibi kullanabilirsin ki bu bana iyi geldi çünkü yüzlerce yazım var bunu menü gibi kullanıp o bir sürü yazılarımı burada sıralıya cam kategoriler halinde ve sayfamı ziyaret eden arkadaşlar artık sormayacak bana "-ya volkan bu senin bir yazın vardı nerde o" gibi. tabi hayal gücüne göre çoğaltılabilir bu örnekler. Size güveniyorum Türk milleti hadi

Bu yazı MSN SPACES LİVE HAKKINDA KONULAR VE KODLAR içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın